Kundeservice
Hos byTHERS sætter vi en ære i at yde dig den bedste kundeservice. Vi ved godt, at det kan være svært at vurdere, om en pude passer ind hjemme hos dig, så vi står altid klar til at vejlede. Og skulle du bestille et produkt, der alligevel ikke passer ind i din indretning, yder vi altid 30 dages fuld returret.
Kontakt os
Du har flere forskellige muligheder for at komme i kontakte med kundeservice - herunder finder du blot de 3 mest benyttede. Derudover kan du fange os på Facebook eller Instagram, samt vores chat, når vi er online. Når vi er online på chatten, vil du se muligheden er nederste højre hjørne på skærmen.
Kontakt os
Find hurtigt svar
Når du handler på byTHERS.dk, kan du enten betale med dit betalingskort eller vælge at overføre betalingen via Netbank. Vælger du at betale via Netbank skal vi være opmærksom på, at produkterne før afsendes, når vi har registreret din betaling.
Vi benytter primært GLS til levering af vores pakker. Det betyder, at du enten vælge at hente din pakke i den nærmeste pakkeshop, få den leveret til din arbejdsplads eller til din private adresse. Har du særlige ønsker til, hvilken pakkeshop din pakke leveres til, kan du tilføje det til din bestilling under "Eventuelt ønske til pakkeshop".
Vi har fuld forståelse for, at du måske har brug for at se puderne i dine egne omgivelser for at bedømme, om de passer ind. Du har altid 30 dages fuld returret, når du handler hos byTHERS. I vores returportal kan du læse mere om, hvordan du returnerer produkter og vi har endda gjort det nemt og billigt, at købe en fragtlabel.